Geplaatst: 25-03-2010 22:14
[152032]Wagen heeft geen vermogen onder de 2000 toeren, vanaf 2500 toeren trek auto zeer goed.
Geen fouten in de ecu. Vacuumleidingen zijn in orde en geen zwarte rook. Retourbrandstof van injector was voor alle vier de injectoren hetzelfde en niet overmatig.
Wat kan het probleem zijn?