Geplaatst: 28-03-2010 11:19
[152225]Ik sta voor een raadsel, ik heb hier een seicento waar de koelvin niet van aan wil slaan relais, zekering en vin is allemaal okè, er zit geen sensor op de radiateur of iets dergelijks. nu zit er wel 1 sensor op het blok rechts achter als ik daar de stekker vanaf trek slaat de vin eigenlijk bijna direct aan maar slaat pas weer af als ik de stekker er weer opduw. wat mij opviel, het is een 2 polige stekker en op 1 stond massa en de andere plus.. dat kan toch niet horen bij een sensor? Alvast bedankt!! mvg.