Napraten en terugblik AMT Diagnose Boot Camp

5 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Tom

Lid sinds: 29-06-2007

Bijdragen: 2258

Geplaatst: 12-06-2013 15:59

Beste leden,

AMT Diagnose Boot Camp zit erop en was een groot succes. Ik heb inmiddels het andere topic gesloten en dit topic gaan we gebruiken voor het napraten, ervaringen delen, positieve en negatieve feedback etc.

Nogmaals mijn complimenten aan iedereen voor zijn/haar bijdragen en op naar volgend jaar.

Was je er niet bij? 
Op AMT.nl vind je een eerste terugblik inclusief foto's.

Foto's
Foto's vind je terug op onze website en AMT Facebook-pagina.

Video
Onze impressievideo is klaar!

Ook zijn de eerste resultaten binnen uit de enquète. Jullie geven het event maarliefst een 8,5 gemiddeld en 93% heeft aangegeven volgend jaar weer te komen.

Top!

Groeten,

Tom Polman
Hoofdredacteur AMT