Geplaatst: 13-03-2014 14:29
Hallo
Ik heb hier een trafic die een knokkend geluid geeft wat harder word naarmate men gas geeft.
De motor loopt en trekt perfect.
Zelf zit ik te denken aan een drijfstanglager van de tweede of derde cilinder daar het geluid het sterkst is in het midden van de motor.
Kan ik de carterpan er simpel onderuit halen en eventueel de drijfstanglagers vervangen.
Moet ik verder nog ergens op letten??
Zijn er monteurs die dit al eens gedaan hebben of die nog andere ideeen hebben.
bvd voor de reakties.
Rudie