Geplaatst: 08-04-2010 13:26
[153017]Heb een klant met de klacht dat de verwarming geen warme lucht geeft, aanjager niet werkt en hij gaf op de display aan dat er een lamp defect was.
We hebben er geen DTC in zitten en alles werkt nu weer goed.
Iemand al eens meegemaakt
Cornee