Verwarming werkt niet

3 reacties

Merk
Ford
Model
KA
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2010
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-04-2010 13:26

[153017]Heb een klant met de klacht dat de verwarming geen warme lucht geeft, aanjager niet werkt en hij gaf op de display aan dat er een lamp defect was.

We hebben er geen DTC in zitten en alles werkt nu weer goed.

Iemand al eens meegemaakt

Cornee