Geplaatst: 18-02-2015 21:33
beste collega's,
Ik heb hier een citroen c3 staan met olie in het koelwaterreservoir.
De cilinderkoppakking was aangetast. zou dit misschien kunnen komen door verkeerde koelmiddel? welk kleur van koelmiddel zit er standaard in deze wagen in?
en als iemand mij de werkwijze van het aantrekken van de cilinderkopbouten kan meedelen Nm /°?
met vriendelijke groeten
Willem