automaat doet raar

3 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-09-2009 19:40

[136487]wie heeft dit vaker gehad:

De automaat doet raar, soms geeft de display aan "check transmissie" . Soms wil de auto niet starten en komt er een ratelend geluid van de boven zijde van de automaatbak. Vervolgens van contact en kaart eruit, opnieuw proberen te starten en geen probleem, hij start direkt en slaat ook aan. Bij de dealer kwam er geen direkt harde fout naar voren, alleen wat adviezen om connectoren te controleren.