Geplaatst: 14-03-2014 10:34
Motor fluit nogal, zie filmpje.
Carter wordt vacuüm gezogen, oliedop is alleen met een tang te verwijderen en peilstok zit ook aardig klem. Tevens ligt er een bodempje motorolie in het inlaatspruitstuk.
Ik heb het kleppendeksel reeds verwijderd, daar zit een potje in, maar deze lijkt gewoon 2 kanten op open (als ik erin blaas) Hoort daar niet een klepje in te zitten (pcv)?
"Potje" is niet los verkrijgbaar, wel kleppendeksel voor een slordige 316 euro... Lijkt mij bijna wel het probleem maar ben benieuwd naar andere ervaringen.
Ps, motor rookt zo omdat er uitlaatspruitstuk zojuist weer gemonteerd is, was gescheurd...