Geplaatst: 06-09-2009 12:19
Ik heb een 300 turbodiesel motor ingebouwd in een 300ce coupe.alles gaat naar wens behalve dat de motor niet op 6 cilinders loopt.Ik heb 1 stekker van de motor niet kunnen plaatsen en heb een vermoeden dat het hier mee te maken heeft.het gaat om een zwarte,rechthoekige stekker met 7 polen.Deze stekker komt onder de dieselpomp weg.Wat doet deze precies en kan ik hem ook op een andere manier aansluiten zodat het ook goed werkt?