Geplaatst: 23-02-2015 11:44
Hallo,
Ik heb onlangs van deze auto de turbo vervangen ivm geen turbo druk meer. Turbo voor vervanging laten controleren bij de specialist en daar werd geconstateerd dat de inwendige afsluitklep niet goed functioneerde door overmatige speling in de as (duidelijk zichtbaar) nieuwe fabrieksturbo meegekregen en deze de toen gemonteerd. gelijk olie en filter filter en luchtfilter vervangen, alle luchtwegen gereinigd inclusief de intercooler.
Auto heeft een week perfect gereden maar probleem is nu weer terug.
net als bij de vorige keer gaat er geen motorlampje branden en zijn er ook geen foutcodes aanwezig
Omdat er geen foutcodes aanwezig zijn denk ik dat het niets met het uitrekken van de distributie ketting te maken heeft zoals elders in dit forum beschreven wordt.
ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.
Uitgelezen met
Bosch KTS
Foutcodes
Geen