Geplaatst: 17-06-2013 11:53
heb hier een corsa waarvan de batterij in kortsluiting lag. heb nieuwe gestoken en auto start niet meer. hij wil niet aanslaan. er komt geen stroom toe op de benzinepomp en de zeekringen zien er goed uit. heb zowel met de kts als met de tec proberen uitlezen en in het voertuig geraak ik niet in.
kan enker radio uitlezen de rest vind hij niet wat ook merkwaardig is.
weet neit wat ik nu nog verder kan doen
Uitgelezen met
kts 570 en tec 2