Geplaatst: 11-09-2009 12:08
Ik heb een lex is 200 in onderhoud waarvan ik een paar weken geleden een beurt aan heb gedaan, het gasklephuis heb ik toen ook gereinigd!
Nu zei mijn klant dat hij nu nogal anders reageerd op het gas. Ik heb toen gezegd dat hij de accu klem eens een kwartiertje eraf moest laten om een reset te doen, dit heb ik pas van de dealer gezien dat ze dat ook deden nadat ze de inlaat hadden gedemonteerd.
Wat is nu het probleem hij sloeg meteen aan maar hij loopt maar op 5 cilinders. Nu is mijn vraag kan dat te maken hebben met het los nemen van de accuklem?