olielampje gaat branden

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 74 kw
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-09-2009 19:29

[137386]Hallo.

van een Bora diesel gaat bij lager toerental en snelheid het olielampje even aan .

olie druk zelf blijft wel goed, volgens mij was hij dan al kapot gelopen.

iemand een idee?

grtjs Lody