8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-09-2009 19:29
[137386]Hallo.
van een Bora diesel gaat bij lager toerental en snelheid het olielampje even aan .
olie druk zelf blijft wel goed, volgens mij was hij dan al kapot gelopen.
iemand een idee?
grtjs Lody