Geplaatst: 22-09-2009 20:38
[137772]Geacht forum,
Ik heb hier een 190E 2.0 met injectie die hoe langer hij stilstaat steeds later aan wil slaan.
De startmotor draait prima rond, ik heb de indruk dat de benzine terugloopt.
Na korte tijd van stilstand (een enkele dag) gaat alles prima, maar met een week wordt het moeilijk. Uiteindelijk slaat de motor prima aan.
Iemand ervaring met dit probleem?
BVD, Hans