Slecht starten (aanslaan) na stilstand

7 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 aut.
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-09-2009 20:38

[137772]Geacht forum,

Ik heb hier een 190E 2.0 met injectie die hoe langer hij stilstaat steeds later aan wil slaan.

De startmotor draait prima rond, ik heb de indruk dat de benzine terugloopt.

Na korte tijd van stilstand (een enkele dag) gaat alles prima, maar met een week wordt het moeilijk. Uiteindelijk slaat de motor prima aan.

Iemand ervaring met dit probleem?

BVD, Hans