5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 07-05-2010
Bijdragen: 14
Geplaatst: 23-01-2011 13:04
Ik moet de koppeling van een polo uit 1995 met een 1.6 motor vervangen.
Maar nu zit hier een zelfstellende koppelingskabel op.
Weet iemand hoe ik die kan ontspannen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!