wil niet goed lopen

43 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E21
Onderwerp
Motor
Motorcode
m10b20
Eerste inschrijving
januari 1983
Brandstof
Benzine

arnovanderloo

Lid sinds: 06-11-2010

Bijdragen: 746

Geplaatst: 30-11-2011 7:17

hallo

hier ben ik weer.

ik heb deze motor gereviseerd en voorzien van een 311 graden nokkenas nu is het probleem dat ik hem niet goed afgesteld krijg. er zitten n.m carburateurs op van een motorfiets .

heeft iemand ervaring of documentatie over deze carburateurs?

Het zijn mikuni 38mm van een suzuki bandit 1200.

Ik ben al erg met sproeiers in de weer geweest. maar hij wil gewoon niet eens stationair goed lopen. Voor zover dit wel wil met deze nokkenas natuurlijk.

hij heeft eerst wel gewoon stationair gelopen op ongeveer 1600rpm

maar toen verzoop hij bij half gas al. dus nu zitten er kleinere sproeiers in maar nu loopt hij nog slechter. Reageert op het gas met verzuipen zeg maar.

de carbs zitten nu wel horizontaal en dichter bij het blok.

de ontsteking staat goed is met flitslamp afgesteld.