Geplaatst: 24-09-2009 18:01
[137895]We hebben een 306 binnen gekregen waarvan de c.o gehalte veel te hoog is landasonde is vernieuwd catalysator is oke.
Tevens slaat de ralentie regeling soms op hol, soms draaid hij veel te rap een andere keer veel te traag of tussen in .
Bij het uitlezen heeft hij de fout aan van de landasonde en de stelmotor van de ralentie , deze is reeds ook vervangen .
De beide fouten vallen niet te wissen.
Nu bij navraag bij een collega vertelde gij dat het eventueel de stuurdoos van de motor kon zijn.
Geeft iemand hier ervaring mee ?
Grtjs: Rik