Geplaatst: 28-09-2009 14:23
[138121]hallo,
We hebben hier een TT quattro die ook gechiptuned is.
Als je hier mee gaat rijden dan voel je boven de 2000 toeren de turbo gaan werken en boven de 5000 toeren weer ophouden.
Is dit normaal?
Klant wil auto kopen maar kan in de derde en hogere versnellingen niet boven de 5500 toeren komen en wil dit wel.
Voordat ik hier veel tijd aan kwijt ben kan ik beter maar vragen wat normaal is en of er ook veel volkomende problemen zijn.
Tevens is het turbo geluid erg aanwezig, net als of er een slang los ligt.