Geplaatst: 28-09-2009 20:42
[138156]Heb volgende probleem bij het remmen .De wagen remt normaal totdat ik pedaal volledig naar onder duw zou deze moeten stoppen.
Maar de wagen bolt gewoon door met weinig remkracht dus bij noodstop zeker ongeval.
Kan het de hoofdremcylinder zijn ??