onvoldoende remkracht

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7dti
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-09-2009 20:42

[138156]Heb volgende probleem bij het remmen .De wagen remt normaal totdat ik pedaal volledig naar onder duw zou deze moeten stoppen.

Maar de wagen bolt gewoon door met weinig remkracht dus bij noodstop zeker ongeval.

Kan het de hoofdremcylinder zijn ??