Geplaatst: 13-09-2012 13:53
Ik heb hier een X5 4.6 IS waarvan de moter in houdt. Geen Foutcodes. Als ik met de bosch-tester de onderlinge cilinders bekijk op rondloop, dan is cil 2 en cil 8 minder dan de andere. Kan dit met de carterventilatie te maken hebben, de twee slangen aan de achterzijde van het inlaatspruitstuk zijn net kaugum (dus niet goed). Maar zit er in het inlaatspruitstuk nog een membraam? En kan het inlaatspruitstuk aan de achterkan open??? Wie kan me daar info over geven.
g
Uitgelezen met
KTS650
Foutcodes
GEEN