4 reacties
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 34
Geplaatst: 30-11-2011 19:48
Weet iemand de afstelling van de brandstofpomp ???? heb het lager vervangen tussen de brandstofpomp en vacuumpomp en de timing is verlopen !!!
Dirk