Geplaatst: 01-12-2011 12:56
Deze auto kwam vandaag langs met het probleem dat de gevarenlichten (noodlichten) soms spontaan gaan branden en zijn dan niet meer uit te krijgen. De storing was niet aanwezig op het moment dat de auto bij ons in de werkplaats was en heb zodoende voorgesteld aan de klant dat als de storing weer terug komt dat zij direct langs moet komen om het storing zoeken iets te vergemakkelijken. Ik heb helaas het storingsgeheugen nog niet uitgelezen.
Maar misschien is dit wel een bekend probleem van de Opel Astra H . Ik heb op een duits Opel Astra H forum dit probleem ook al meerdere malen gelezen maar daar stond geen echt duidelijke oorzaak vermeld. Dus ik hoop dat jullie iets meer weten.
Alvast bedankt voor alle reacties.