Geplaatst: 03-12-2011 20:18
Gloeistiften zijn goed !
Slaat slecht aan na even gestaan te hebben plm 1 uur , brandstofdruk loopt weg .
bij eenmaal aanslaan later weer gewoon te starten
verstuiver rubberringen set vervangen , vacuum/brandstofpomp is vervangen , zat olie in brst filter ook verv.
Nokk as senz getest > geen resultaat.
Gemeten
geen opgeslagen codes
Uitgelezen met
Texa
Foutcodes
geen