3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 25-12-2009
Bijdragen: 60
Geplaatst: 22-03-2010 20:17
de portiergreep verlichting aan de binnenzijde blijft branden ook bij afgesloten deuren en de binnenverlichting werkt alleen goed met sleutel in het contact alle zekeringen zijn heel
iemand ervaringen hiermee???