Geplaatst: 26-01-2011 20:14
De motor wordt tussen de 60 en 70 graden heet. Zijn al 2 nieuwe thermostaten ingekomen, geen tot weinig verschil. Als je de airco uitschakelt is het iets beter (elektr. ventilator is uit). Als je de auto stationair laat draaien wordt de motor na verloop van tijd wel 90 graden, maar als je dan weer gaat rijden zakt deze weer. Iemand een suggestie?
Uitgelezen met
VAGCOM
Foutcodes
geen van toepassing