Geplaatst: 25-06-2013 12:14
Olie verbruik via de uitlaat.
als de motor warm is en je staat even stil en je geeft daarna weer gas ,dan er er een behoorlijke witte rook uit de uitlaat.
Het olieverbruik is ongeveer .75 ltr per 1000 km
de auto geeft geen storingcode's.
Gemeten
we hebben al van wynns een toevoeging in de oude olie gedaan tbv. de rubbers week maken.
daarna nieuwe olie ingedaan 5w30