Geplaatst: 19-09-2012 8:37
Wij hebben een astra staan welke ratelt bovenuit de motor, het geluid lijkt een klepstoter. Nou weet ik dat bij de 1.6 motor het inlaatspruitstuk (wervelkleppen) gaan rammelen. Is dit bij deze motor ook aan de orde. Heb namelijk net met de opel dealer gebeld met de vraag wat een nieuw inlaatspruitstuk kost, hierbij werd mij gemeld dat dat 2000 euro is en dat zij het nooit besteld hadden. Ik ben nu een beetje in de war hoe het nou zit ik hoor overal andere verhalen.
Gemeten
geen
Uitgelezen met
bosch KTS
Foutcodes
geen