Geplaatst: 05-12-2011 12:44
ik heb hier een golf 5 1.9 sdi met pompverstuivers deze auto bokt bij gas loslaten en dan op 2200 toeren.(het is net of er dan een cilinder nier mee doet)
We hebben geen foutcodes egr heb ik schoongemaakt kabelboom van verstuivers is 2 maanden terug vervangen We dachten aan een 2 massa vliegwiel maar die heeft deze niet.
voor de rest loopt de motor gewoon goed
wie heeft er een idee?