Geplaatst: 19-01-2016 8:53
Hallo
Het sleuteltje op het display gaat branden.
Ik heb de auto uitgelezen en heb de fout 166 schakelaar voor toegangs- en startmogelijkheid (e415)
onaannemelijk signaal.
Nu wil ik deze schakelaar vervangen maar zit in deze schakelaar de startblokkeerring ? zoniet kan ik deze zo vervangen zonder deze opnieuw te moeten inleren of moeten we hiervoor naar de dealer. (of naar wijk en aalburg)
groeten Mark
Gemeten
onaannemelijk signaal geregeld als de auto in de garage is krijg ik de fout niet
Uitgelezen met
vag com
Foutcodes
166