Geplaatst: 09-03-2015 13:45
Beste mensen
Deze mondeo een 96kw versie,als de auto koud is of warm maakt nieks uit eerste start reageerd het totaal niet op het gaspedaal.na een seconde of 8 kan er weer gas gegeven worden.
auto rijd voor de rest wel goed,alleen heeft ie ook last van veel zwarte rook tijdens rijden bij het geven van vol gas,starten gaat tevens ook wel moeizaam lijkt wel,
geen foutdoes aanwezig.egr schoongemaakt