Geplaatst: 10-03-2015 17:38
Nadat motor 20.000 km geleden is vervangen, is inmiddels de 3e turbo stuk gedraaid.
De eerste Turbo was net zoals de motor zelf stuk gegaan vanwege oliepomp probleem van
de motor. Maar ook na monteren gereviseerde strip motor gaan de turbo's stuk.
De turbo as breekt telkens door midden. Ze gaan dan z'n 5000 km mee....
Gemeten
Oliedruk in orde, Verzadiging roetfilter in orde, Uitlaat niet dicht, auto trekt gewoon goed door.
Olieretour turbo gecontroleerd, hier komt tijdens draaien olie door maar weet niet of dit voldoende is. Zijn hier waardes voor? dus hoeveel olie moet er via de retour binnen een bepaalde tijd stromen?
Uitgelezen met
Odis / VAS PC
Foutcodes
Laaddrukregeling onderschreden