4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-09-2012
Bijdragen: 390
Geplaatst: 29-03-2014 11:27
Ik moet de koppakking van een 1.2 Wagon R+ vervangen, en daarvoor moet de distributieketting er af. Klopt het dat hiervoor de motor moet uitgebouwd worden?