Geplaatst: 11-03-2015 13:33
Beste Collega's,
Bij een Peugeot 3008 1.6 THP uit 2010 hebben wij met koude motor de eerste 4 kilometer een behoorlijke ratel uit de distributie.
Nu weet ik dat er problemen zijn met deze motoren. De dealer wijst coulance af ivm import van de auto.
Hebben jullie suggesties of tips hoe we dit moeten oplossen.
Met vriendelijke groet,
Leo Schloesser