Geplaatst: 31-03-2014 10:46
Goedendag,
We hebben hier een Toyota Hiace 2.3 Diesel staan. Deze heeft tijdens het rijden een soort backfire gehad. Waardoor de luchtfilter en luchtfilterhuis weggebrand is. Dit is ontstaan toen hij gewoon 120 op de snelweg reed. Wij kennen totaal geen geschiedenis van deze voertuig. En weten niet waar het aan kan liggen. Dachten zelf misschien aan gloeisysteem maar heeft dit ooit iemand mee gemaakt?
Mvg