Tegendruk vanuit inlaatcollector

14 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Fiesta
Onderwerp
Motor
Motorcode
fase V
Eerste inschrijving
januari 2010
Brandstof
Diesel

Dmax

Lid sinds: 13-03-2012

Bijdragen: 48

Geplaatst: 20-09-2012 21:08

Zoals de titel al zegt zitten we met een raar fenomeen!  Fiesta komt binnen met een kapotte distibutieriem, demonteren alles, zetten alles weer juist monteren een nieuwe distributieriem, starten de motor ( die slaat direct aan ) maar draait zeer zwaar en kunnen niet boven de 20000 toeren krijgen. We denken dat de turbo vast zit , demonteren de luchtfilterdarm naar de turbo en ondervinden bij draaiende motor dat die blaast in plaats van zuigen. wie heeft hier een idee van?

Groetjes

Uitgelezen met

IDS

Foutcodes

p... ( ondervulling turbodruk)