Geplaatst: 20-09-2012 21:08
Zoals de titel al zegt zitten we met een raar fenomeen! Fiesta komt binnen met een kapotte distibutieriem, demonteren alles, zetten alles weer juist monteren een nieuwe distributieriem, starten de motor ( die slaat direct aan ) maar draait zeer zwaar en kunnen niet boven de 20000 toeren krijgen. We denken dat de turbo vast zit , demonteren de luchtfilterdarm naar de turbo en ondervinden bij draaiende motor dat die blaast in plaats van zuigen. wie heeft hier een idee van?
Groetjes
Uitgelezen met
IDS
Foutcodes
p... ( ondervulling turbodruk)