Geplaatst: 21-09-2012 12:02
Oliedruk lampje brand bij verhogen van toeren
Oliedruk gemeten deze is stationair 2 bar bij verhoogd toerental 3.5 bar.
Dat is dus oke want hij moet tussen 2.7-4.0 bar zijn verhoogd toerental
Oliedrukschakelaar is nieuw
Er zit maar een oliedrukschakelaar in bij deze motoren axw
Het gekke is dat het olie druk lampje ook gaat branden met de stekker van de oliedrukschakelaar eraf
Oliezeef is niet vervuild oliepomp is oke
Drijfstanglagers controle deze zijn nieuw
Motor loopt wat rauw maar rijd super en houd niet in
Geen foutcodes in geen een systeem
Is er iemand die raad weet met dit probleem
Uitgelezen met
kts en vag
Foutcodes
geen foutcodes