Geplaatst: 01-07-2013 8:26
Heren,
Deze bmw heeft de klacht dat ie tijdens het rijden soms zo maar uitvalt, ook met starten geeft de auto geen teken van leven.
De auto komt per ANWB dat bij ons, en met een beetje remmenreiniger en ontlucht pogingen krijgen wij deze weer aan het lopen.
Inmiddels achter in de tank beide elementen losgehad en bekeken, het pompje vervangen omdat deze niet helemaal lekker meer klonk. Dit pompje geeft trouwens geen druk naar voren maar enkel voldoende diesel voor de aanzuigbuis.
De injectiepomp is gedemonteerd geweest en helemaal nagekeken door revisiebedrijf, het opvoerpompje/aanzuigpompje is vervangen.
Wel heb ik de plunjer uit de stopknop gehaald omdat de spanning daarvan af en toe wegviel, ik vermoed dus dat er meer wegvalt waardoor de auto nu nog steeds wegvalt.
Heeft iemand info/schema wat bedreft de electronica van deze pompen?