Geplaatst: 25-09-2012 15:33
mannen
vreemd verhaal
half jaar terug koppakking vervangen van bijde koppen
toen was de klacht koud slecht aanslaan ,witte rook en veel koelvloeistof verbruik
3 maanden later komt hij voor de zelfde klacht ,bleek de rechter kop weer lek te zijn
voor garantie gemaakt maar zonder duidelijke oorzaak
ps de koppen zijn gevlakt en afgeperst
2 maanden later klant vanuit vacantie italie met te lage oliedruk naar huis komen rijden
op het rantje van dat de indicatie ging branden
bleek ernstige vervuiling te hebben in het carter ,schoon gemaakt en opgelost
maar nu 1 maand later weer problemen koelvloeistof verlies ,koud slecht aanslaan
en weer rechter koppakking lek
wat is hier aan de hand ,zou het door de te lage olie druk kunnen komen ?
alvast bedankt voor de reactie
mvg arie