Geplaatst: 06-12-2011 22:14
hoi mensen
wie kan mij helpen ben met een rover 400 bezig bj 1999
ik heb de koppaking vervangen kop gewiselt niewe riem+waterpomp hij draait nou goed als de motor koud is
als de motor op tempratuur is en de fen is een paar keer aan geslaggen is dan valt de motor uit en je krijgt hem niet meer gestart als je 5 minutten wacht dan start hij weer wie kan mij helpen groetjes alex