Geplaatst: 06-12-2011 23:38
geacht mensen
hier even een vraag over een opel vectra 1.6 16v ecoteck 4maanden geleden distrubutsie riem vernieuwt met spanrol alles netjes op tijd gezet en twee omwentelingen gedraaait weer de indoorcator gecontoleert alles stond goed spanrol vast gezet +=20Nm nou is de spanrol bout gebroken wie kent het probleem alvast bedankt