Geplaatst: 31-01-2011 17:20
Hallo,
Ik moet binnenkort een motor van een h200 wisselen
Wie kan mij aan de volgende info helpen:
-Hoeveel tijd staat hier voor?
-Zit de startblokken op de brandstofpomp aangesloten? (brandstofpomp meewisselen of overzetten)
-Moet de motor er via de boven of onderkant uit?
Alvast bedankt,
Martijn