Geplaatst: 08-12-2011 19:39
Goedenavond heren,
Ik krijg maandag een cruiser met een oliedruklampje wat blijft branden, om druk te meten wil ik de sensor verwijderen, een collega wist nog te vertellen dat je daar slecht bij kan, maar meer wist ie niet.
Dus mijn vraag luid: waar zit de oliedruksensor.
2.0i motor
M.vr.gr. Peter