Geplaatst: 14-03-2015 8:26
Als tijdens het starten het oranje storingslampje knippert slaat deze auto niet aan .
Geen foutcode's
Voeding en massa naar de ECU zijn goed
De brandstofpomp relais word massa geschakeld vanuit de ECU . Deze massa komt soms heel erg slecht uit de ECU en dan draait de brandstofpomp ook niet .
Dit hebben we tijdelijk opgelost met een relais die massa schakeld.
Op de forum even rond gekeken lijkt verdacht veel op een ECU probleem
Voordat wij een andere ECU gaan plaatsen graag advies wat we eerst nog goed moeten controleren .
Uitgelezen met
Bosch kts
Foutcodes
Geen