Geplaatst: 04-07-2013 16:31
Bij koude motor houdt de motor in als je optrekt, stationair loopt hij goed.
na een paar honderdmeter rijden is het probleem over.
geen dtc's, bougies al vervangen, temp. sensor vervangen, motor inwendig gereinigd met forte, synthetische olie er in.
Gemeten
geen dtc's