Geplaatst: 19-01-2016 11:41
wij hebben hier een caddy sdi 2.0ltr van 2007
probleem is dat de auto 1 ltr olie op 700km gebruikt
auto rookt niet
verstuiver ringetjes zijn keer vervangen i.v.m. slecht aanslaan
brandstof is wel zwart van de olie
kan het zijn dat er toch nog een afdichting lekt van de verstuiver in cil.kop waardoor olie in brandstof komt en kan dit dan zoveel zijn
tandem pomp is ook vervangen
wie weet raad