Geplaatst: 05-07-2013 20:32
Hallo monteurs.
deze auto kwam net voor sluitings tijd binnen,hij start wel maar loopt niet,na een poos starten gaat het pats lampje knipperen,uitgelezen: geen storing aanwezig,opmerkelijk is dat de ruitenwissers/aanjager/elektrische ramen het ook niet doen,bij aangezette ruitenwissers ratelt een relais achter het dashboard tijdens starten,kan deze niet zosnel lokaliseren,heeft iemand een schema voor mij of kent iemand dit probleem,worden deze apparaten door de BCMI gestuurd of gaat dit nog conventioneel buiten om.kheb toch waarschijnlijk voeding/massa probleem.
b.v.d.
Gemeten
krukas/nokkenassensor met scoop--op de brandstof druksensor meet ik een spannnig van2,4v tijdens starten,kan deze niet digitaal in beeld krijgen
Uitgelezen met
gutman
Foutcodes
geen