Geplaatst: 12-12-2011 12:02
Ik heb een hyundai santafe met het probleem dat de auto slecht op trekt op lage toeren voorral bij het stoplicht en daarbij ook begint te roken. Als ie emaal op gang is dan loopt ie perfect en trekt dan ook goed. Dus geen vermogen onderin ??? heb de turbo al gecontroleerd en de egr ook al. Alles goed. Als de auto geen vermogen levert lijkt het dat het signaal van de luchtmassameter achter blijft. heeft hier iemand ooit mee te maken gehad??
Uitgelezen met
Launch en KTS
Foutcodes
Geen