Geplaatst: 21-01-2016 0:23
Beste,
Deze Fiesta heeft een trilling die je waarneemt van binnen in het voertuig.
Je zou zeggen dat het bimassa-vliegwiel in onbalans draait. Deze motor is uitgerust met een vast vliegwiel. Een onbalans in het vliegwiel lijkt me dus uitgesloten.
De auto heeft geen foutcodes.Ik kan geen correctie waarden van de injectoren uitlezen.
Ik heb het de motor puur op Forte diesel injector treatment laten draaien om eventuele vervuilde injectoren te reinigen. Geen verandering.
Mss toch opzoek gaan naar een onbalans? Iemand enige ervaring?
Uitgelezen met
Bosch KTS/ snap-on
Foutcodes
geen