Geplaatst: 02-02-2011 19:08
Bij koude start slaat de motor niet aan zonder de gaspedaal in te drukken , het lijkt dan net of er geen compressie is.De ,motor loopt dan op een paar cilinders en geen 4 , Loopt de motor een halve minuut dan kan ik het pedaal los laten en gaat de motor langzaam op 4 cil draaien. Na dit proces draait de motor probleemloos. (de auto verbruikt geen drup olie of koelvloeistof).
De auto is bij de BMW uitgelezen en alles is goed geen foutmeldingen.?
Wie heeft er een oplossing...