Geplaatst: 08-04-2014 14:12
Hoi,
Tijdens het rijden met een Kawasaki ER 5 beginnen zowel het watertemperatuurlampje als het oliedruklampje gelijktijdig knipperen. In eerste instantie heb ik gedacht aan een vervuiling in het smeersysteem. Alles geflushed en nieuw filter en nieuwe olie gebruikt. Zelfde resultaat.
Elektrisch schema bekeken en aan de hand daarvan de diodes gemeten. Alles goed.
Bij het afremmen en daardoor inveren van de voorvork, gaan de lampjes uit. Ik denk nu dus aan een draadbreuk. Kan ik de draad vanaf de koplamp tot aan de zekeringkast overrulen??
Bedankt voor de hulp.
Willem